EJDERYAA Kızlar haftaya doktor muayenem var bana bir şeyler yazdı ama ne bunlar ne işlemi anlayan varmı kalp için gittim doktora bu arada https://www.hizliresim.com/gde249w
Byevalmn EJDERYAA bu ne be Arapça sanki…bazı Doktorlar Gerçekten iyice cıvıttılar Yani bunu bir insan nasıl anlar?
EJDERYAA Byevalmn 😂 ay valla çatlicam gerçekten 1 haftadır çözmeye çalışıyorum birşey günü ama ne günü kısır falan mı 😂
EJDERYAA alinaannee bir şey gününe davet etti heralde beni günü yazandan başka anlamadım 😂 belki çıkar anlayan biri
Sedaliz Kalpte ufurum varmış , baska biyere mi sevk etti sizi , alttakiler de tanıları sanırım bu olabilirmi deyip soru işareti koymus
EJDERYAA Sedaliz 🫡 komutanım hoşgeldiniz evet ilkten üfürüm dedi o ne bilmiyorum kötü birşeymi 😓 sonra çarşambaya gün verdi yanına bunları yazdı ne işlemleri bunlar peki
AngelMotherr EJDERYAA bizim oğlan yıktı ortalığı varya doktor zor baktı seneye yine gelin dedi. 2 yaşını beklemeden getircem yine baksın Önemli birsey olmadığını söyledi çok şükür bakalım
EJDERYAA Mmeelliikkeee bu yazdıklarınız nasıl bakılıyor nasıl cihazla ay korktum ya inş kötü bir şeyim yoktur 😓
Sedaliz EJDERYAA ufurum steteskopla duyulabilir, alttaki my ise eko yani kalp ultrasonu ile anlasilir
Noname21 EJDERYAA üfürüm var demiş. Alta da mitral yetmezlik? Koymuş yani olabilir mi diye yazmış. En alta da 1. Kontrol yazmis
EJDERYAA Sedaliz onu ilk başta dinledi sonra bu yazdıklarına yönlendirdi demek ultrasonla bakacaklar tşkr ederim 👏❤️🤲🏻