Gokcehanim ben kullanıyordum. Ama gebe kaldığımdan beri kullanmıyorum. Emzirieken de zararı olur diye kullanmadım. Şöyle ki, daha önce lazer yaptırmadıysanız bu alet yeterli olmaz. Ben lazer yaptırmıştım. Arada tek tük kalanlar için kullanıyordum ama aynı yer için iki üç ayda tekrar kullanmak gerekiyor. Yok etmedi yani. Ama tüylerin çıkma süresi ağdaya göre daha uzun. Yine de her bünye farklı. Bir de tüyleriniz açık renkliyse çok performans alamazsınız.