Kızlar selam, bir kaç yere yazmıştım gören olmuştur bebişin kilosunu doktoru yeterli bulmadığından mama takviyesi önerdi.Ama kesinlikle mamayı almıyor.Doktor önce emzireceksin üstüne 30-20 cc artık ihtiyaca göre mama vereceksin dedi.Emzirdikten sonra da almıyor,emzirmem gereken zamanda yani acıktığını bildiğim zaman da mamayı verince almıyor.Nasıl yapacağım?