Maviyesil121212 Arkadaşlar yavaştan ek gıda tadımlarına başlayalım dedik doktor önerisiyle. 5 aylık olduk. 3 gün kuralıyla yoğurt verdim sıkıntı çıkmadı dün ve bugün kabak verdim yüzünde kızarıklık vardı sinek ısırığı gibi ama göbeğinde de bir kızarıklık görünce acaba besin alerjisi mi dedim. Tahriş gibi görüntüsü. Başka bir sıkıntımız yok bunlar alerji belirtisidir diyebilir miyiz
Minime Maviyesil121212 aslında foto atabilirseniz daha kolay yardımcı olabiliriz inşallah alerji değildir canım
Maviyesil121212 Minime uyudu göbeğindekini çekemiyoruz ama yüzündeki de geçti yarım saat içinde. Alerji olsa geçmezdi değil mi