tugceizgi Az önce post açmıştım. Sormayı unuttum. Üşüten bebeğimi duş aldırsam mı? Aldırmalı mıyım? Siz neler yapıyorsunuz soğuk alan bebeğinize
Demirac19 tugceizgi ben aldırıyorum çünkü rahatlatıyor, burnu tıkalı ise baya açılıyor. Önemli olan odanın ısısını iyi ayarlamak kıyafetleri önceden hazırlamak felan ki üşümesin
kubramomm- tugceizgi hasta ise 2 günde bir şeklinde yaptırabilirsiniz sıcak bir duş üzerine yelek giyirirsiniz bir problem olmaz
SunnyG Burnu filan tıkalı ise aslında rahatlar. Yani ben hastayken duş almadan duramam, iyi gelir. Ortamı iyice ısıtıp aldırabilirsiniz belki.
tugceizgi SunnyG burnunda tıkanıklık var. 2 aylık. Dün banyo yaptırdıktan sonra bağrı falan soğuk oldu. Vücudu toksinlerden arınsın diye duş aldırmak istedim de sizlere de danışmak istedim
Eminecak tugceizgi ortamı ısıtıp sıcak duş aldırmaniz cok iyi gelir ona. Duştan sonra da kalın giydirin bir de burun temizliğini yapın nasıl rahatlar ❤️