Gunes05 Arkadaşlar merhaba bebeğim için birçok bez denedim sleepy ve canbebe bezler pişik yaptı prima premium aldık ve pişik geçmişti prima pahalı oldugu için molfix alalım dedik ilk başta iyiydi ama sonra bebeğimin poposunu kızarttı bizde yine primaya döndük. Bezi sık sık değiştirmeme ragmen kızarıklık geçmiyor. Doktor hamezinc ve travazol krem verdi onlarda işe yaramadı. Bu kızarıklık bezden mi kaynaklı ıslak mendilden mi? Bildiğiniz iyi gelen pişik kremi var mı?
Ddmakgn Gunes05 ıslak mendil yerine e bebekte temzıleme pamukları var ıslatıp onu kullanın krem içinde desitin yada sudokrem kullanın inanın çok işe yarıyor.oğlum 9aylık hıc ıslak mendil kullanmadım pişik içinde dönüşümlü olarak bu iki kremi kullanıyorum
GonulAyd Gunes05 benim bebegimde aynı oldu. Sudocrem hemen geciriyor. Gectikten sonra bende tekrar pisik olmasn diye desitin kullaniyorum