Kendimde değişiklik istiyorum Çok ikilemdeyim kimi doktor boyayabilirsin diyor kimi sütten geçiyor olmaz diyor boyayan bilgisi olan varmı internettede emzirme döneminde saç boyasının süte geçmesi beklenmeyen bir durumdur boyamanın zararı yoktur diyor