melrosee AngelMotherr 1 ekimde ya almışsınız ya satmışsınız . Bu faturada dolabın bu alım satımdan kazandığı komisyon bedelinin faturası . Yani aldığınız ürünün veya sattığımız ürünün faturası değil 🌸
AngelMotherr kara yok canım anlamadim ki benim adresim ve tc vs. Yazıyor orda sonradan sıkıntı çıksın istemiyorum siz kullaniyormusunuz uygulamayı size geldi mi
melrosee AngelMotherr Yok panik yapmayın mesela 100 TL lik bir ürün aldın ya 10 TL sini dolap komisyon olarak alıyor satıcıdan birde kargo parası bunların faturasını kesmek zorunda . Sorun yok yani 😇