Benim bebeğimede aynısını dediler daha 1 aylık falandı üstelik çok küçüktü bıngıldağı ama kafa çevresi büyüyosa sıkıntı olmaz demişti doktorumuz şuan 6 aylık takip ediyoruz bi problem olmadı hatta biz tomografi bile çektirdik küçücük bebeğe hiç istemediğimiz halde ama daha doğdunda çok küçük olduğu için bakmak istedi doktor şükür şuan için bişey yok gönlünüzü ferah tutun siz 🙂