Zumra343 12 aya kadar olan süre bebeklerde oral dönemdir. Bazen daha uzun da olabilir. Bebekler bu dönemde her şeyi ağzına alarak algılamaya çalışır. O yüzden tavsiyem bırakın kendi keşfetsin kısıtlamayın. Benim çevremdeki büyükler de sürekli müdahale ediyor aşırı canımı sıkıyor bu durum. Çocuğa biraz alan tanımak lazım. Yetişkin gibi davranmasını bekleyemeyiz değil mi? 😊