Ecrin4161 Kivicik gerçekten çok teşekkür ederim işte ilk çocuğum biraz fazla paniğim hala dilini çözemedim ama mamayı kesmek çok istiyorum umarım düzelir demin emdi gazını çıkarmaya çalıştım ama uykulu olduğu için çıkarmadı sonra altını aldım bir anda ağlamaya başladı bende meme verdim almadı gitmedim mama yapmaya uyudu şimdi aç olsa uyumazdı diye düşünüyorum 😓 dedikleriniz için cok teşekkür ederim gerçekten iyi geldi hemde cok
Kivicik Ecrin4161 ne demek🥰 bebeklerimiz sadece aç olduğunda değil çok tok olduklarında da uyuyamayabilirler huzursuz olabilirler, o nedenle rahat olun sütüm yetersiz diye düşünmenize gerek yok,zaten aç olduğunda mutlaka yaygarayı koparacaktır😅
Verasmom Ecrin4161 bir an düşündüm ki ben mi yazdım acaba bunu :) canım dediklerinin aynısını ben de yaşıyorum. İlk zamanlar çok sütüm olmadığından kilo kaybı yaşayıp hastanede yatmıştık ve doktorum mama da başlayın demişti ilk ay kilo alımı çok iyiydi bu yüzden rahatlamıştım. Ancak yine de çok küçük olarak doğduğundan mama meme şeklinde ilerlemek istiyorum. Ama git gide memeyi bırakyor sanırım çünkü memeden mama gibi yoğunluklu gelmediğinden sinirleniyor diye düşünüyorum bize hipp çok gaz yaptı ve 2-3 günde bir kaka yapmaya başladı smaya geçiş yaptım. Şimdi biraz azaldı ama meme kavgası asla bitmedi uyumaya başladığında çok uykusu olduğunda yapmıyor ama usul usul emiyor sanırım bu durum hç bitmeyecek
Ecrin4161 Verasmom Allah yardımcımız olsun canım gerçekten zor işimiz umarım sadece meme isterler 😓 mamalarda sıkıntı canım hipp iyi geldi dedim ama emin değilim bugün ki olanlardan sonra
Elifinci17 Ecrin4161 ah be canım sana kim ver dedi mamayı. Biberon kaynaklı red yemek üzeresin. Bebeğinin ilk bir iki dk emip sonrasında ıkınıp sıkılıp ağlaması bu yüzden. Biberondaki sabit süt akışını arıyor. Ancak memeler öyle değildirler süt sabit bir akışta gelmez. Biberona alışan bebek memeden de öyle süt gelsin ister akış hızlıyken emer akış yavaşlayınca başlar ağlamaya zor gelir çünkü biberona alıştığı için. Böyle olunca da tam boşalamayan uyarılmayan memede süt azalır Durduk yere başına iş almışsın. Günde 6 7 kez çiş yapması doyduğunu gösterir. Mamayı yavaş yavaş azalt ancak biberonla verme. Gak desin gül desin memeye yapıştır. Bu aylar öyle geçer ☺️
Tugce Ecrin4161 Sütünüz yetiyor. Bebeğiniz gaz ile mücadele veriyor. Masaj yaptınız diye rahatlayacak diye bir şey yok. Gazın tek çaresi zaman. Mamayı fazladan veriyorsunuz. Bir gün 30 cc, diğer gün 15 cc. Sonra hiç şeklinde bırakın. Fazla beslemek zarardır.
Biroyku Kivicik benim bebeğimde lok lok çok emerdi bu ara sütüm azaldı gibi. Önceden tek mememle doyardı şimdi tatmin olmadığını hissediyorum diğer memeye de veriyorum. Sütüm gitti demek istemiyorum azaldı diyorum. Önceden her fırsatta memeye alırdım şimdi alamıyorum çünkü göğüslerimde süt yeterli değil gibi hissediyorum. Adet oldum o dönemde de azalır diyorlar henüz mama vermedim eski dondurulmuş sütlerimden çözdürüp şırıngayla verdim. Doktor kontrolümüz ayın 22 sinde korkuyorum çok var çocuğa kötülük mü ederim diye