Kızlar 7 ay 20 gunluk kızım var emeklemiyor yuz ustu koyunca çırpınıyor yerde benim kızan geçmi kaldı yoksa normalmi böyle birde 6. Ayda anne sutu almayı bıraktı hiç bir şekilde emmek istemedi aptamil devam sutu veriyordum çok kusturduğu için bebelac geçtik oda hiç kilo aldırmıyor similac markasını kullanan var mı yada hangi mama kızıma kilo aldırır 7 kilo şuan