NemrudunKizi konu hakkında bir bilgim yok ama daha önce burda bi postta üstün zekalı çocukların sürekli özel eğitime tâbi tutulması gerektiğini aksi durumda çocuğun içine kapanacagini vs okumuştum. Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum tabi ki. Bir de neden şu an ki gittiği okulda ki çocuklar için düşük seviyeli diyorsunuz sürekli? Her çocuk sizin çocuğunuz gibi olmak zorunda değil, zaten bunu tahmin edememiş olmanız anormal bence.