Benim bebeğim kolikti ikisinde de çok fazla durduğu söylenemez joie markasının titreşimli ana kucağı vardı hiç yatmak istemedi ki zaten 6 aydan sonra kullanılmıyo. Hamağı daha çok kullandık hem daha büyük uzun süre kullanabilirsiniz. Ama kolik döneminde ne alırsanız alın çok da işe yaramıyo yani