Az önce eşimle uyku gerilemesinden ufak bir fragman yaşadık biz de. Henüz 3 ay 10 günlük yavrumuz, dün rotarix ve bexsero aşılarını yaptırdık, acaba ondan mı yoksa 4. Atak mı başladı bilmiyoruz… İnşallah en az hasarla atlatırız bu atağı 🙏🏻 Tavsiyelerin takibindeyiz