Esmakaracaaa Kızlar spiral sonrası ilk regl mi oldum ama normalde hiç bu kadar ağrılı ve yoğun kanamalı geçmezdi. Spiral bunlafa sebep olur mu?
Tubasahra Esmakaracaaa Evet benim de oyle olmustu.Hatta o sekil de devam ederse çıkarttırirm demistim.Sonradan düzeldi.
melekanesi Esmakaracaaa Benim aşırı kanamam ve ağrım olmuştu. Doktorum vücudun kabul etmiyor demişti.
Esmakaracaaa Tubasahra bende devamlı böyle olacak diye korktum açıkçası çocukla ilgilenirken aşırı zorlanıyorum
Tubasahra Esmakaracaaa Benim ikinci ay düzelmişti gerçekten cok zor.Bide o sekilde disari da cikamazdim adet doneminde çok çok fazlaydı.İnsallah sizin de duzelir