Bebiko- Babam 4 gün önce anjiyo oldu koldan ve hala agrısı geçmedi çevrenizde bu durumu yaşayan var mı yazın lütfen 🙏🙏😔
yasacmalamalo Bebiko- rabbim şifasını versin İNŞALLAH 🤲🏻 Bnm de nenem kalpten anjio oldu üç gün önce çok ağırısı var 😔