mysa2 Elika00 ya o güzel bende içiyorum zaten az olarak verebilirsin ilk etapta sevmeyebilir tadını o zman değiştir başka dene marka olarak
mysa2 edanrr ay ilk fiyat olarak anladım 😀 ya benim oğlum hep iştahlıydı canım küçükken de çay bardagı kadar içiyordu ekşimsi şeyleri sever ayran kefir vs gibi suanda 3 yaşında 1 su bardagı içiyor
Elika00 mysa2 denedim kızlar sevdi altınkılıç aldım marketteyken açmıştım postu. Kaç günde bir vermeliyim ne kadar veriyorsunuz haftaya doktor kontrolümüz var ona da sorarım tabi Mavi1 Sena_nur_1 mysa2 edanrr
Sena_nur_1 Ben Pınar, kaf ve altıkılıç kullanıyorum üçünden hangisi varsa alıyorum üçünü de veriyorum
Mavi1 Elika00 içeriği temiz olan sütaş kaf kefir veriyorum 7 aydan beri . Kaka yapmasına da cok faydası oldu
mysa2 Elika00 ya ben her gün veriyordum kahvaltıda felan ama severse isterse yemeklerin yanında az verebilirsin yarım çay bardağı felan sonra bi doktoruna sorarsın 🙃