mizmizpera kbragoktug_ hayır e devletten başvurdum ama çıkacağını düşünmediğim için umursamadım üstüme arabam var çünkü. Ama bi ihtimal başvurdum. 2 ay sonra msj geldi pttden gidip alabilirsin diye.