Merhaba. Bebeğim 6 aylık ek gıdaya yavaş yavaş geçtim 3 gün kuralına uymadım ve iki hafta sonra çene altarında kızarıklar oluşmaya başladı acile gittim ama kendi doktorunuzla görüşün liste versin ek gıda ilgili dedi ve alerjide olabilir pişikde olabilir de o gece iğne yaptı önemli amaçlı ama hala duruyo geçmedi kendine doktorumuza gitmemize daha çok var randevu aldığımız için acaba sizin başınıza geldimi nasıl sonuçlar oluştu bana fikirler verebilirmisiz ?