Selam arkadaşlar. Bebeğim bir aylıkken sağ göğsümün altında şiddetli bir ağrı oldu sonrada sırtıma vurdu. Acilde doktor gaz sancısı dedi. İdrar yolumda biraz enfeksiyon göründü 42. Günde yeniden aynı şiddetli ağrıyı yaşadım. Hayatımda ilk kez bu kadar şiddetli ağrıyla karşılaştım. Genel cerraha görüneceğim. İnşallah kötü bir şey yoktur. Dualarınızı bekliyorum. Aklıma kötü şeyler üşüşüyor. Bebeğimle ayrı kalma hissi canımı acıtıyor. Allah annelere bebeklere herkese sağlık versin. Bu süreçte böyle bir durum yaşayan var mı?