Benimminikim Endişe eeye gerek yok bence kilo almış sonuçta gelişim olarak da ikiziyle aynı ozelliktelerdir. Tabiki rutin kontrol amaçlı vitamin vs baktırın eksiği varsa takviye kullanın ama boy için problem görmedim ben. Biri babaya çeker uzun boylu olur biri daha çok size çeker minyon kalır. Problem göremedim ben.