Elifterzii Kızlar 31 agustosta dogum yaptım. Hamilelikte calışıyordum ve analık raporu aldım. Fakat bu çalışan annelere verilen dogumdan sonra yatması gereken doğum parası yatmadı. Alan dogumdan ne kadar sonra aldı acaba ?
Deniz- Elifterzii Benim raporum bittiğinde yatmıştı. İşyerinizden raporu onaylıyorlar rapor bitince sonra yatıyor. Ben rapor parasını toplu almıştım ama. Hani aylık falan alacaksanız bilmiyorum.
Gamzedagyeli Elifterzii canım çalıştığın yerin Sgk ya bildiri yapması ve ödemeyi onaylamasi lazım iş yerinle görüş benimde geç yattı meğer iş yerim onay vermemiş alo 170 hattını ara doğum yaptım ücretli izindeyim ücretim yatmadı de açıklamasını yapıyorlar
Marianne Elifterzii raporu muhasebeye göndermeniz lazım ve onaylaması gerekiyor. SGK’ya banka hesap numaranızı tanımlamarsanız PT’ye gitmenize gerek kalmıyor. benimki her ay düzenli yattı.
Elifterzii Deniz- E devlette analık diye verilen rapor gözüküyor yinede iş yerine söylemem mi gerekli
civcivannesiii Elifterzii raporunuz bitti mi peki? Bitince yatıyor diye biliyorum benimde bitince yattı
civcivannesiii Elifterzii canım sadece analıkta değil hiç bir raporda süresi bitmeden ücreti yatmaz 🙏