Bebeğim gündüzleri kısa kısa uyuyor, inanın dalması bazen 10 dk sürüyor yatağa koyuyorum sonra maks 10-15 dk kalkıyor tekrar da uyumuyor.
Emerken bazen ama çoğunlukla emziğiyle kucağımdayken dalıyor uykuya.
Bi de böyle olunca çok huysuz, ek gıda problem, oyun bile doğru düzgün oynamıyor sürekli mızmızlanıyor
Var mıdır önerileriniz hanımlar?
7 buçuk aylık bu arada