Bartununannesi Bence o şekilde tekerlekli, tam yatabilen, gereksiz yer kaplayan şeylere bir dünya para vermeye gerek yok. Sağlamlık açısından ilerleyen yaşlara kadar kullanılabilir, ama bir çok bebek çok az biniyor. Hatta hiç binmeyedebilir. Riske atmaya, değmez bence. Hem tam yatsa ne olur, adı üzerinde mama sandalyesi. Birşeyler yiyip, inecek. Uyumayacak sonuçta. Tekerlek konusu da tercih meselesi, ama bence olmasa da olur. Eşimin kuzeni aldı, bence çok kaba duruyor.Ben bu ürünü almayı düşünüyorum, az da binse hiç binmese de en azından odasına masa sandalye olur. Fiyatı da bana göre makul geldi. Kuzenim kullandı, çok memnun. Tavsiye ederim canım. Farklı marka ve renkleri var.
https://www.e-bebek.com/baby-plus-double-masali-mama-sandalyesi-p-byp-mnd02/?gclid=Cj0KCQjw2K3rBRDiARIsAOFSW_6c0S3xM5egZViI_uv2Po0gUT6pTjtI0X86x9s0ms3KpXjPpxep6rMaAq0sEALw_wcB