AytenFaruk biz 46 günlüğüz doğduğundan beri sarılık olmasın diye ben saat başı uyandırıp emzirdim. Şuan uyanık oldugunda bırakın saat başını 15 20 dakika arayla devamlı emmek istiyor fazla geliyor çıkarıyor ama alışkanlık haline getirdi kilo alımı bizimde güzel. Yarın doktor randevumuz var danışıcam