Prensesannesi38 bu sene zor baş ederiz gibime geliyor. Geçen kış bilekten lastikli ev patikleri giydiriyordum onları çıkaramıyordu, bu sene hepsi vız gelir tırıs gider. Normal çorap üstüne havlu çorap giydirmeyi düşünüyorum havalar iyice soğuduğunda, belki ilk kat çorabı çıkarınca yeterli gelir de 2. yi çıkarmaz diye😅