Ftmogz Arkadaşlar bebeğimde süt alerjisi var diyete başladım 15 gündür iyi gidiyordu aslında ama Humana süt yapıcı çay ve antep fıstığı yedim oğlum yine ishal oldu bunlardan kaynaklı olabilir mi bilgisi olan var mı?
Gokturk_ Ftmogz Bizde de süt alerjisi ihtimaline karşı diyete başladık humana kullanıyorum böyle bi sıkıntı yaşamadım canım erik falan yedin mi acaba başka birşey yapmış olabilir