civcivoz Kizlar selam, Oğlum iki yaşında. Ne zaman düşse bir yerini çarpsa ağlasa onu kucağıma alıp öpmek sarılmak istiyorum sakinleştirmek istiyorum ama asla izin vermiyor beni ittiriyor 😢 normal ufak tefek düşme çarpmalarda yapmıyorum zaten o da ağlamıyor AA gümm oldu anne diyor. Ama ağladığı gerçekten canının yandigi durumlarda her anne gibi kucağıma alıp şefkat göstermek sarılmak istiyorum ama yok itiyor beni istemiyor😭😭😭 bunun sebebi nedir sizce çok canım sıkılmaya başladı bu duruma üzülüyorum neden diye. Düştüğünde aşırı tepki de vermiyorum ayyy uyyy falan asla telaslanmiyorum daha da korkmasın diye ama oğlum beni hep reddediyor… Normal zamanlarda ilişkimiz çok iyi beraber eğleniriz uyuruz uyaniriz hep güzel anlarimiz vardır yani normalde beni sevdiğini biliyorum yani nasıl desem kötü davranmiyorum da. Sizce neden yapıyor😢
Whatornot civcivoz ağlamasının bitmesini bekleyip bittikten sonra sana sarılmamı ister misin diye sorsanız nasıl olur?
2bebelianne civcivoz benim kızım da öyleydi hatta benim kızım baba diye ağlardı 😂 şimdi tuvalete bile gidemiyorum 😂😂 babasının kucağındayken anneme gidecem babasıyla uyurken annem nerde gelsin annemi istiyorum .
MiraySahin Her insan farklıdır, onun bir birey olduğunu kabullenirseniz sıkıntınız kalmaz aslında. Belki de birey olarak acısını o şekilde yaşıyordur. Sizle ilgisi olduğunu düşünmüyorum ittirmesinin. Onun karakteri olarak düşünün, boşuna da kendinizi üzmeyin:)
civcivoz Whatornot Küstahça cevap vermek yerine yardımcı olmayı deneseniz nasıl olur?? Ya da hiç cevap vermemeyi????
Whatornot civcivoz kız manyak mısın bilmediğim için ciddi ciddi bir şey sordum. Böyle yapsan acaba çözüme ulaşabilir misin dedim çünkü ben yapmadığım için bilmiyorum. Her şeyi küstahça düşünmeyin
civcivoz Whatornot burda herkes birbirini linclemeyi bekliyor tersliyor diye her yorumu öyle anlar oldum kusura bakmayın. Bir daha olduğunda öyle deneyeyim sağolun. Hafif elini kolunu çarpsın anne op diye yanıma geliyor ama büyük kazalarda beni ittiriyor bugün kafasını cekmecenin kenarına çarptı çizildi kafası beni ittirdi yere yattı öyle ağladı bir süre
civcivoz 2bebelianne 😂 normal zamanda bana düşkündür hep benimle olmak ister o ayrı. Ama düştüğünde neden böyle yapıyor çözemiyorum