Merhaba güzel anneler,
Oğlum 6 ay 21 günlük doktorun önerisiyle 5,5 aylıkken ek gıdaya başladık başladığım zaman yemek için can atıyordu daha sonra covid oldu biraz sıkıntılı geçti o süre hiçbir şekilde yediremedim düzeldikten sonra tekrar başladım sıfırdan başlıyormuş gibi hiçbir şey yemiyor benim zorumla 2-3 kaçık yiyorsa yiyorsa sonra mümkün değil kafasını çeviriyor diliyle ittiriyor ağlamaya başlıyor yediremiyorum. Mamayla besleniyor normalde onu daha az aralıklarla ve daha az ölçekte veriyorum belki yer diye aç olmasına rağmen yine yemiyor denemedim şey kalmadı başına gelen annelerimiz var mı nasıl bir yol izlediler neler yaptılar yazabilir mi ? Uzun oldu biraz kusura bakmayın.