Ayminaa Benim kucukken cikardigimizda 3 4 yil dis bitmedi sonrasinda inaassiniz on disler yerine azi disi cikti oyle kotu duruyordu ki bende cikarttim kaplama yaptirdim.Doktoruna bagli memnunyet bence.Melesa benle ayni doktora ablam yaptirdi memnun kalmadi cikartti baska yere yaptirdi.Ben 4 yil oldu yaptirali ama sorarsan memnunmusun diye degilim ustte sag tarafta da var kaplama zorunda degilsen yaptirma ama mecbursan ve implanta gucun yetmiuorsa tek care cok kotu degil ama cok iyi de degil