Kizlar merhaba oglum 1.5 yasinda. 6 7 aylikken sacini sıfıra vurdurmustuk. Daha sonra 1 ksz daha kestirdik ama.kazitmadik saclari ensesini kulaklarını yakiyordu sicaktan 1 mi 2 numara mi deniyor ya tam bilmiyorum ondan iste😂bir de geçen ayin ortalarinda kestirelim dedik yine ama kuaforde durmamis oglum o yuzden adam da kesememis tam yarida birakmis abi yapamiyorum durmuyor diye o günden beri yarida kalan yer uzamiyor anlamadik yani simdi fotografini atacagim anlarsiniz ne demek istedigimi bu durum nasil duzelir? Duzelir mi yani?
