28 aylık, bu sabahi nasıl geçirdik hatırlamak bile istemiyorum… daha önceleri de ara ara sinirlenirdi, mız mız olurdu ağlardı ara ara ama 2 yas sendromu neymiş ben bu ay anladım. Tek çarem normalde yasaklı olan babasının alet çantasını çıkarmak oluyor. Kendine oyuncak versiyonunu aldık ama gercekleri daha cok ilgisini çekiyor. Yalnız kriz anlarında çıkarıyorum. Yoksa görmeyeceği bir yerde duruyor. Tehlikeli olanları da ayırdım içinden. Onu veriyorum, susuyor, seviniyor bir anda.