Mamaqueen Bunları bile bile ben tekrar ikinci doğumumu yaptım 😕 Sezeryanda da komplikasyon çok var iç dikişlerden biri açıldığında karın fıtığı olabiliyor bağırsak o delikten dışarı sarkıyormuş falan. Bi arkadaşım var iki sene oldu sezeryan yapalı dikişinde hala akıntı olduğunu söylemişti ki iki sene içinde çoktan kapanmış olması lazım bir yaranın. İki doğumun da zorlukları var kendine göre ama normal doğumda daha fazla bence 🤦🏽♀️ Günlük yaşantını etkiliyor mu bu durum peki? Ben çok ayakta durunca içim dışıma çıkacak gibi hissediyorum hafif bir baskı hissi böyle 😰 Öf bilemedim ki yaa.