Eski9 Burcukara01 ilk dogumumda 53 gün kadar sürdü gına gelmişti bitti diyordum ertesi gün bir daha hep leke leke sinir bozucuydu
Huma_kus34 irva rgl olunmazki nerden anladınız 15 gün temiz kaldıktan sonra kanama görürsen ragl sayablırsın
irva Huma_kus34 Dogru canım benim kanamam kesilmişti son 10 gün yoktu 40 başı regl oldum.Ondan sonra da zaten her ay düzenli devam etti.
irva Burcukara01 Senin 40′a kadar kesilmediyse kanaman devam ediyorsa o normal bazılarının uzun sürüyor.Ama kesilip 40 sonrası tekrar kanama başladıysa regl olmuşsundur.Benim öyle olmuştu ve aşırı yoğundu rengi kırmızı.1 hafta sürmüştü sonra ki aylar düzenli olarak devam etti ama ilk aylar çok yoğun oluyor depend kullanmıştım hatta o dönemlerde.
Kuzus1 Burcukara01 iki ay devam etti doktoruma gittim ilaç verdi adet olup bitikten sonra daha da olmadım
Burcukara01 irva aynen 40 indan sonra oldu canım ve rengi kırmızı bende o yüzden tedirgin oldum hatta kanama olmadan önce vajinal ultrason felan oldum bir sorun görünmedi ve sonra regl kanamasi gibi oldu rengi de kırmızı olunca o yüzden tedirgin gibi olmuştum
Yigitinannesi11 Burcukara01 doğumdan üç hafta sonra kanamam bitmişti kırkım çıktiktan birgün sonra adet gördüm ama lekelenme şeklindeydi bir hafta sürdü iki gün sonra tekrar başladı lekelenme gibi yine doğum yapalı da 55 gün oldu adet mı oldum kanamami devam ediyo bilmiyorum