Ynctlgtmn benim bebeğim 6 aylıkken yaptırdık. Klempi bulan Dr Ankara’da Vedat ali canoğlu beye keçiörende kliniği var. Herşey çok organize,sonrasında dra watsapptan fotoğraf gönderip 10-15 gün izlemesi sürüyor. Klempi takıyor ve sünnet ediyor daha sonra bi jel ve karton bardakla eve gidiyorsunuz. İşte o zaman jel kurtarıcınız oluyor çünkü ilk çişte bebişler ağlıyor jel Harika bişey sıkar sıkmaz acısı diniyor ağlama son buluyor. Şurup veriyor dönüşümlü içiriyorsunuz. 3 gün sonra klempi çıkarttırmaya gidiyorsunuz. Yaklaşık 10 gün kadar bardak koymaya devam ediyorsunuz. Bu arada sürekli fotoğraf gönderiyorsunuz Dr bey çok ilgili işinin uzmanı. Tavsiye ederim.. bebişler ne kadar küçük o kadar hızlı iyileşme.. 👍🏻👍🏻👍🏻