Kızlar bebeğimin tırnak araları hep kir oluyor. Tırnağı da çok hızlı uzamadığından sürekli kesemiyorum. Haftada 1 kesiyorum temizliyorum güzelce. Daha sık yapamıyorum çünkü ekseceğim kadar uzamamış oluyor maalesef. Ellerini her gün yıkıyorum ama çıkartamıyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz temizliğini acaba? Artık ellerini çok ağzına götürüyor :(