Merhabalar,
Annemin her hafta vurulması gereken iğne var. Yanılmıyorsam iki hafta önce bittiği için yazdırdı ve almaya eczaneye gitti. Oradakiler sisteme girdiklerini ve getirteceklerini söylemişler annem de tamam diyip parasını da ödeyip çıkmış. Sorun şu ki iğne asla gelmedi depoda yok bizde bekliyoruz cevabını alıyoruz. E iğne de acil lazım ortada kaldık. Bizim yapabileceğimiz birşey var mı ? Her eczacı bütün depoları görüyor mu başka bir yere gitsek sorun çözülür mü ? İşin içinde olan biri yardımcı olabilir mi lütfen