alisinannesi63 Merhaba anneler şanlıurfa da önerebileceğiniz iyi bir çocuk doktoru var mı ? Bebeğimi götüreceğim. 36 günlük ama çok aşırı kusuyor. Emzirdiğim gibi gazını çıkarim derken tüm süt mideden çıkıyor olduğu gibi ve sürekli aç olduğuçin ağlıyor