Kızlar oğlumun crpsi biraz yükselmiş doktor antibiyotik verdi fakat onu da iciremiyorum:( zarzor icirdim onuda kustu napcam şaşırdım. Nette araştırırken dut kurusunu gördüm enfeksiyona faydalı falan diyor. Daha önce kullanan varmı gerçekten işe yarıyor mu? Bana Bi akıl verin lütfen. Ve nasıl vermeliyim? Oğlum 2 buçuk yaşında. 😒