Keremikoo Ozgemre eger heryere otomobille gidiyorsaniz astronot mont fazla geliyor. Cocuk da icinde darlaniyor. Ici tuylu yumusak mont gibi kalin hirka giydirdim ben lcw nin. https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/5830646/2439313
Asiye1453 Ozgemre oğlum 1 buçuk yaşında ben hep normal mont alıyorum astronot hiç almadım bence gerek yok
Egegun Ozgemre yürüyorsa astronot zor normal mont daha iyi olur bebeklerde astronot kullanışlı oluyor
Bkalcik Normal mont alabilirsiniz yada 2 .el astronot montlar bebeklerin kullandığı temiz oluyor zaten ben çoğunlukla montlar öyle aldim daha hesapli
Asiye1453 Keremikoo Ben de geçen kışı bunla geçirdim kesinlikle tavsiye ederim hem sıcak tutuyor hem de bebek için rahat mont diğer montlarda bebekler rahat etmiyor