Deletedmom_62 Yasirefeninannesi bizim de boyu yavaş uzuyor 1.5 aylık kızım 47 m doğdu 49.5 cm ama kilosu iyi yani gelişimle ilgili birsey oldugnu sanmam . ben 164 um babası 172 ortalama yani . hem kısa olsa ne olur varsin 150 olsun sağlıklı olsun da🤗
Deletedmom_62 Yasirefeninannesi ben sağlıkocaginda ölçturdum hemsire ölçtü iyi dedi ben de kısa degil mi sizce de dedim değil her cocuk bir olmaz dedi
25cansel Yasirefeninannesi canım brnimde kixim 47 cm doğdu susn 9 aylık 65 cm bence sıkıntı yapma 3 aylıkken 57 cm olmuştu bence o doktor kafayı yemiş
MiLuz Yasirefeninannesi m lazim ya hergun banyo etse Banyo işe ne alakası var. Bitki mi suluyosunuz 😂 3 ayda 8 cm uzaması yeterli demişti bizim doktorumuz ki sizinkide normal aralıkta uzamış. Boy genetikle de alakalı bir durum. Zaten anne sütü ve mama dışında ek bir şey vermeniz mümkün değil.
Yasirefeninannesi MiLuz ya uyku banyo bebegi gelistirir diyolar ya 🙂 bende mama meme veriyorum evet bende esimde orta boyluyuz ama bnm tarafim uzun 🤣