Toeb İyi günler anneler, Bebeğim bu kış 9-12 aylık olacak. Şu anda emekliyor, yürümüyor henüz. Kışlık mont önerileriniz varmı? Kalitesinin iyi ve fiyatın biraz uygun olmasını istiyorum. Bildiğiniz indirimler varsa da işime yarar. Şimdiden teşekkür ederim
defneaselinannesi26 Toeb e bebek tulum kalın mont kullandık geçen kış bu sene için kısa mont aldım yine e bebek
kubramomm- Toeb merhaba elimde tam size göre mont var 9-12 isterseniz size satabilirim tertemiz ikiside birini sadece 1 kere diğerini 3 kere falan giymistir uygun fiyata veriririm 😊
Haydinn Toeb Hm membere üye olup doğum tarihinizide bugün yaparsınız ektistra %25 de indirim veriyor başka montlara da bakın derin gayet güzel ve kaliteli ☺️