Bebeğim 3.5 aylık ve 45 günlük olduğu zamandan beri gündüz uykusu uymuyor. Her ay düzene girer artık diyorum ama olmuyor nerde hata yapıyorum çok yoruldum artık ev işlerine yetişemiyorum yemek bile yapamıyorum 😔 uyku eğitimi vereceğim zamanı bekliyorum artık ama en az 1.5 ay var ne yapacağımı şaşırdım var mı aynı durumda olup uykusu düzene giren?