Lohusaligimin 25. Gün kanama bitti 39. Gün başladı 6 Gün sürdü normal hafif bir kanamaydi . Bebeğimi sadece anne sütüyle besliyorum bu arada . Bu regl mi yumurtlama olmuşmudur? Hamile kalma şansım var mı? Benimle aynı yada benzer durumu yaşayan oldu mu lütfen yardımcı olur musunuz???