Kızlar merhaba 32 haftalık doğum yaptım 18 gün küvözde kaldık çok şükür 13 gündür yanımda🥰 şöyle ki hastaneden 2310’la çıktık şuan 2425 kilosu. Yani 12 günde 115 gram almış sadece. Sarılık olmadı günde en az iki kere kaka yapıyor, çişini yapıyor. 4-5 bez rahat çıkarıyoruz anlayacağınız. Doktora sütüm az mı dedim hayır bence aç bir bebek değil dedi. Ama sabah akşam mama ver dene dedi açsa yer dedi. Ben anlamıyorum sütüm yetiyorsa aç değilse neden kilo almıyor? Ve aç değilse neden mama veriyorum? Ne yapacağım aynı durumu yaşayanlar var mı?