Selam anneler kızım 4yasında kreşe basladık 1ay oluyor fakat 20gündw toplam 7gün gidebildi 2haftada bir hasta ates grip kusma ishal halleri sürekli antibiyotik ve serumla atlattık evdeyim calısmıyorum 1.5yasında bebegim var aktiviteler yapamadıgımız icin sosyallesmesi adına göndermek istemisgim ama sanırım alacagım okul öncesi ögretmeni var mı acaba aramızda yada fikri olan 4yasta gitmese cok birseyden geri kalır mı🙁