feldspar bence acıdığı içindir canım biz yaşadık benzerini benim 5 aylık bebegim yeni dogdugunda prima kullandım bezden mantar oldu beyaz beyaz sivilce gibi snra acılıyo yara çok huysuz du sürekli aglıyo uyuyamıyor du aile doktorumuz Allah razı olsun fucidin die bi krem verdi 4 günde geçirdi