elek01 Oğlum ek gıdaya geçtiğinden beri ocakta ısıtmayı huy edindiğim için mikrodalgayı senede 2 ya da 3 kez ancak kullanmışımdır. Pratiklik açısından evet ama sağlıksız ne yazık ki. Tefal actifry kullanıyorum, ben alırken airfrylar yoktu henüz. Airfry eminim ki çok daha işlevseldir ama tefalden de çok memnunum özellikle bir kaşık yağ ile kızartma yapabilmek on numara👌