Biz gurbetteyiz kızım tek başına büyüyor. doğumundan bu yana hep otizim endişesi sarmıştı ilerde konuşur mu konuşmaz mı diye endişelerim vardı. Şimdi 18 aylık olduk 2li cümleler kuruyor 10’a kadar sayıyor, dandini fış fış kayıkçı gibi ninnileri söylüyor uykuya geçişte birlikte söylüyoruz. Şarkı söylemeye başladık. Bu mutluluğun tarifi yok. Kızıma bişeyler öğretebilmek çok güzel duygular. Siz gün içinde nasıl etkinlikler yapıyorsunuz? önümüz kış malum. Fikir olsun bütün annelerimize